perjantai 15. helmikuuta 2013

Minä minä minä.

Sain Kikiltä (Juu, taas se Kiki. Kiki on kiva.) jonkun haasteen näyttää ittestä vanhoja kuvia. Sääntöjä tairan soveltaa ja laittaa filmikamera-aikasia kuvia. Jostain syystä haluan laittaa tän haasteen etteenpäin Kosotätille. Tiätysti muistaki olis hauska nährä kuvia, saa napata.

Tosa mää oon varmaan joku Koon ikänen. Asuttiin Loimaalla kerrostalosa eikä Kääkkä ollu viälä syntyny.

Tosa mää oon varmaan joku äSsän ikänen. Asutaan jo onnellisesti maalla. Mää olin ilmeisesti aika kiltti mukula. Mitä ny joskus tein kuperkeikkoja maitomuki käresä.

Täsä mää oon olevinani maalari ja Kääkkä on maalarin apulainen. Pappan haalarin puntit on hianosti kääritty ylös asti. Kääkän kans on ikäerroo pualtoista vuatta. Oli kivvaa ko oli leikkikaveri. Kääkkä on hyvä kaveri erelleenki.

Sit musta tuli teini-ikänen. On niin ysäriä, että. Poolopaita on mukamas peittämäsä fritsuja. En sit tiiä olinks mää ennää niin kiltti. Ujo kyl olin, ja koulusa laiska. Muu ei varmaan kiinnostanu ko pojat ja hihittäminen.

Tossa mää oon just ja just 22. Oon muuttanu Tampereelle. Ei mua oikeesti mikkään C++ kiinnostanu, imitoin täsä vaan Miästä. Ko töitä ei löytyny, menin talouskouluun, siälä oliki mukavaa. Sen jälkeen pääsin kukkakauppaan ja siälä vasta mukavaa oliki.

(Ton sohvan ostin kirppikseltä sillon ko muutin 18-vuatiaana pois kottoo. Olisin halunnu vuaresohvan, mut kirppistäti sano, että osta toi ni saat patjan kaupanpäälle. Mää maksoin siittä 50 markkaa. Se oli kauheen ruma, mut uskomattoman mukava sohva. Kaikki viaraat aina nukahti siihen. Tai sitte mää olin vaan niin tylsää seuraa.)

Tosa musiikkipostauksesahan on kans pari vanhaa kuvvaa musta.

11 kommenttia:

  1. Haaste vastaan otettu, kuvien etsintä alkaa, katotaa mitä tulee:)
    mainioita kuvia siusta pienenä.

    VastaaPoista
  2. Jee! Kivvaa! :-D

    VastaaPoista
  3. Kivoja juttuja täälä. Pitihän sitä liittyä lukijaksikin. nimim."joka kesä käyvään Kangasalalla" :)(automuseossa)

    VastaaPoista
  4. Oi oi, mikä ihana kuvasarja :) Tuommoinen kakkoskuvan nojatuoli taisi löytyä melkein kaikista kodeista 80-luvulla :) Meiltäkin löytyi ruskeana vielä silloin kun V-V on kastettu. Mullakin oli yläaste ikäisenä fritsu; sen teki mun sukulaistyttö (Imurilla sitä ei saanut aikaiseksi.) Mää väitin, että mulla on kaupungissa itseäni monta vuotta vanhempi poikaystävä ja olin koulun kingi monta päivää :D

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia:)! Voi tuota teini-ikää ja vokeaikaa. Mullaki oli sillon tuollanen kupla otalla;)!

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia vuosien varrelta! Fritsut sai pois mukamas hammastahnalla, mut ei toiminu ainakaan mulla :)

    VastaaPoista
  7. Mulle ei olis tullu miäleenkään yrittää poistaa fritsuja. Piti laittaa sen verran matala poolokaulus että kaikki varmasti näki mitä mää muka yritän piilotella. Muistaakseni semmosta paheksuttiin joka ei peitelly fritsua, mut jos joku yritti oikeesti niitä salailla niin siinä jutussa olikin sitte jo jottain epäilyttävää. :-D

    VastaaPoista
  8. Niin juu ja kivvaa ko liityit lukijaks Emilie! :-)

    VastaaPoista
  9. Ihania sydän-koristeita sulla tossa alempana! Tuohan oliskin kiva idea, mulla kun on pikkusydämiä muutama tehtynäkin...saiskohan ideaa varastaa? :)

    VastaaPoista
  10. Tottakai idean saa "varastaa"! Laita blogiis näytille sit ku on valmista, ni nään millasia tuli. :-)

    VastaaPoista
  11. Mesis16.2.13

    Ihana kuvasarja. Minulla on ollut just tuollainen sohva ja nojatuolit, kuin on toka kuvassa.

    VastaaPoista