keskiviikko 8. toukokuuta 2013

No, kosketellaas sit.


Miten täsä nyt näin pääsi käymään, mää vaan kysyn. Mää ko joskus Kosotätin kommenteisa haukuin kosketusnäytölliset puhelimet ja nyt mulla ittellä on semmonen. Mut on se semmonen lelu, että puhelimeks sitä on ihan turha kutsua. Kaiken maailman sovelluksia ja internettejä... Miäs on saanu sen töistä ilmaseks, kai se liitty johonki koulutukseen tai jottain. Muuten en olis tollasta ottanu, mut ko tyrkyllä oli.

Tosa yläkuvasa yritän ottaa äSsästä kuvvaa. Ei kai siinä muuten mittään, mut ko on joku viivakoodinlukusysteemi päällä, ei kamera. Luulisin. Mennee varmaan monta vuatta ennen ko opin tota käyttämään ja sit se jo hajjooki. Mut älkää luulko että mää valitan, määhän rakastan mun uutta "puhelinta".

Mää tuunasin sen hualimattomasti leikatuilla kukkatarroilla. Nyt se on vähä enemmän mun näkönen, semmonen hualimaton.

8 kommenttia:

  1. Tankki8.5.13

    Kyl on surkeeks menny. Sama vika täälä. Meitä viärään ku litran mittaa.

    VastaaPoista
  2. Kukka tuunaus on varsin onnistunut ja pirteä. :)

    VastaaPoista
  3. Mesis8.5.13

    Hienot kukat. Aika alston olisi ilman niitä :)

    VastaaPoista
  4. Kyllä nyt on Maijan väreissä :)

    VastaaPoista
  5. No ihme, eikö löytynyt äSsästä viivakoodia. Mihin se on hävinnyt, tee valitus! ;D

    VastaaPoista
  6. Ihana tuunaus, itse taitaa olla sama puhelin ja mietin tuunausta :)

    VastaaPoista
  7. Sama vika täällä! Vinguin ja inisin että mä en mitään koskettelunäyttöä halua ja joku meni ostamaan keltaisen Lumian. ;) Tossa se nököttää ja mä ihmettelen miten sitä käytetään. Mulla meni tovi jos toinenkin ennenkuin tajusin miten sillä soitetaan!!

    VastaaPoista