perjantai 16. elokuuta 2013

Jämsän tuliaiset.


Hirvien pussailureissulla katsastettiin Jämsän kirppikset. Ihan hauskoja juttuja löyty. Ylhäällä syräntyynyt, toinen neliön ja toinen syrämen mallinen. Tyynyllä piäni kukkapeili. Tiätääks joku, että onks toi Mäkisen Kuvastin Oy:n peili, vai vaan joku kopio niistä isommista? Siinä kun ei lue mittään.

Kauhee kasa keittiökaluja löyty Miähen riamuks täyttämään keittiön laatikoita. Tupperin pipparimuatit oli kiva löytää ja muavista leipäkoria oon ettiny jo pitemmän aikaa. Keltaset munakupit ei oo mun löytöjä, ne toi Tiptap mulle tuliaisina pohjosen reissulta. Kiitos Tiptap!


Ja viimesimpänä, mut ei vähäsimpänä, lampun kupu. Mää aattelin laittaa sen eteiseen, vaihtelu ko virkistää. Mut ensin tarttee hommata siihen ne valovehkeet, siis se johto ja se lampunpaikka.


5 kommenttia:

  1. Hienoja löytöjä oot taas tehny. Meilläkin lapset tykkää syytä munansa tollaisista munakupeista, kuulemma on kuin laivat.

    VastaaPoista
  2. Kivat löydät. Minullakin on jossaon nuo Tupperin piparimuotit.

    VastaaPoista
  3. Tosi hyvät löydöt, tollasia munakuppeja meilläkin oli joskus.

    VastaaPoista
  4. OOH, mulla oli tuollanen oranssi paistinlasta, kesti pitkään ja sit hajos. Seuraavaksi ostettiin samanlainen mut ruskea. ja tuollanen korkinavaaja on nytkin vielä jossain täällä. hienot löydöt...

    VastaaPoista
  5. Voi mikä ihana minipeili! Näyttää tosiaan ihan Mäkisen kuvastimen peililtä. Mutta tuo lamppu!! Oon unelmoinut tollasesta!

    VastaaPoista