keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Mmmminttua.

Maraboun 70% suklaa, semmonen mintulla maustettu, on nyt tällä hetkellä mun suasikki. Sitä ko laittaa yhren palan kuuman kaakaon joukkoon, saa minttukaakaoo. Sitä voi kans sulattaa suklaamoussen joukkoon ni saa minttusuklaamoussee ja siittä voi tehrä minttusuklaamoussekaakun. Tiätysti sitä voi syärä ihan paljaaltiinski. Ja sit voi maistella sitä mintun makua lopun päivää röyhtäysten mukana, tujua tavaraa se minttu.

Oli niin ruma kuva, että tartti photoshopata siihen käsi, niinko se mittään auttais. Laastilta toi nyt näyttää, ei se oikeesti oo noin harmaata.
Minttusuklaamoussen ohje löytyy Ruakaohjesivulta.

6 kommenttia:

  1. Neljä sivistynyttä annosta :D Se on varmaan yksi makeasta pitävän nautiskelijan annos :D

    VastaaPoista
  2. Mä olen huomannut minttu dominoita syödessä kans tuon et loppu päivän pukkaa röyhtäysten mukana mintunmaku takas suuhun.
    Muuten ihan herkku maku. :)

    VastaaPoista
  3. Minttu on todella aika voimakas tuossa suklaassa, miulle aiheuttaa närästyksiä. Mutta sen uhallakin on aina välillä pakko maistaa.

    VastaaPoista
  4. Tankki1.3.13

    Kyl melkein olisit voinu shopata tohon alempaan kuvvaan vaikka koiran pyllyn. Enemmän mää siittä hualisani olin ku tosta ylemmästä.

    VastaaPoista
  5. Kiki: Mun annos on varmaan kaks sivistynyttä, vaikka kaikkenki voisin syärä.

    Minttu: Hyvä ko tykkäät mintusta, se olis traagista jos Minttu inhois minttua.

    Kosotäti: Piänenä olis voinu vettää vaikka litran minttujäätelöö, eikä olis tullu mintturöyhyjä. Nyt piäni suklaapalakin vaivaa tuntikausia. On se hassua.

    Tankki: Mää oon laittanu liikaa kakkakuvia?

    VastaaPoista
  6. Tankki3.3.13

    Ei kakkakuvia oo koskaan liikaa.

    VastaaPoista