sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Oo.

Kummasti tähän bloggaamisseen jää koukkuun. Pari päivää olin ko tulisilla hiilillä ko netti ei toiminu. Piti tarkistaa monta kertaa, että toimiiks jo, toimiiks viäläkä, no eiks vois jo toimia. Mulla olis ollu teille taas jottain tositosi tärkeetä asiaa (just joo...), millään en muista mistä oli kyse.
Sen pari päivää oli viarotusoireita bloggaamisesta, mut ko netti korjaantu, ni sit ei ennää niin kiinnostanukka. Telkkarittomuuteen tottu vasta parisa viikosa, mut en kuitenka vähättelis bloggaamista telkkariin verrattuna.

Mut juu. Perjantaina mulla oli leipomispäivä. Tein mansikkajuustokaakun, täytekaakun (välisä mansikka-raparperimössöö ja päällä kiiviä) ja suklaahippukeksejä. Aikasemmin viikolla tein tiikerikaakun. Leipomukset vein eilen Kääkän ja Paapoon pojan ristiäisiin. Kutsutaans sitä poikaa nyt sitte Ooks. Oo on ihana!

9 kommenttia:

  1. Mää jo säikähdin, että oletko sää taas ilman nettiä, kun näistä kauhun tunneista ilman tietoliikenneverkkoa ei alkanut kuulua raporttia :) Mutta sää olitkin vaan jo tottunut blogittomaan elämään. Katselin ensin kuvaa ja ajattelin, että mitä ihmettä Maijalla on valkoinen kukka ja samanlainen pöytäliinakin kuin meillä. Se olikin Kääkältä ja Paapoolta otettu kuva. Niin ja tietysti Oon luota :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat leivonnaiset!:-)

    Netin toimimattomuus on aina kamalaa.

    VastaaPoista
  3. Mesis10.2.13

    Oioi! Ei mulle saa näyttää noita täytekakkuihanuuksia. Kuola valuu solkenaan. Herkullisen näköiset kakut. Niin ja kaunis liina. Ihana orkidea.

    Jos on se keljua, kun netti ei toimi, niin kyllä sekin harmittaa, kun se toimii, mutta hi - taas - ti, kuten tänä aamuna. Laitoin sen takia ihan koneen kiinni, kun rupesi se niin ärsyttämään.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi10.2.13

    Voi, mitä kakkuja! Mä olen niiiin kade kaikille, jotka osaa leipoo...mä en osaa ja olenkin leiponut:
    - tiikerikakun 1980-luvun lopulla
    -pullia 1990-luvun alussa
    -täytekakun 2000-luvun alussa
    ja pikkuleipiä never!!

    Ja kun suunnittelin häitäni, siskoni kysäisi jännittyneenä:"Et kai sä itse leivo mitään?" -No en leiponut.

    VastaaPoista
  5. Onneks netti toimii taas! Mulla oli vierotusoireita sun blogista...

    VastaaPoista
  6. Kyllä sinua kaipailin, luulin että oot kippee.
    Voi mitä herkkuja.

    VastaaPoista
  7. Kivvaa, että mua on kaivattu! Jee! Kiitos kaikille, te ootte niiin kivoja.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi11.2.13

    Köksä kiitteli rääppiäiskakusta ja pipareista. Sanoi että miehensä oli ihan hulluna noihin isoihin kekseihin! Oli kysellyt miten niitä tehdään...

    VastaaPoista
  9. Tarttee laittaa ohjetta sitte tänne. :-)

    VastaaPoista