perjantai 1. helmikuuta 2013

Kiitos Heirille!

Sylivauva.

Eiliseen korvavalitus -postaukseen Heiri kommentoi kertomalla miähestäns, joka piänenä vaan menetti ruakahaluns korvatulehruksesta. Pisti miättimään.
- Koo on yleens hyvä syämään, nyt ei maistu.
- Koo itkee nyt paljo helpommin piänistäki vastoinkäymisistä.
- Koo heräilee kitisemmään usseemmin ko yleens.
- Mulla on korvatulehrus, voisko Koollaki olla?
No on! Käytiin kattomasa kivvaa lääkärisettää ja se katto korviin.

Enimmän aikaa toi mukula on leikkiny ihan ilosesti. Mää luulin, että mukuloitten korvatulehruksiin kuuluu aina kauhee kiljuminen ja korvien piteleminen. Kiitos Heiri! En olis tajunnu viärä tota raukkaa lääkäriin ilman sua. Kuka väittää ettei bloggaamisesta oo hyätyä?

7 kommenttia:

  1. Hyvä kun sait pikkuselle apua.

    VastaaPoista
  2. Ihan mahtavaa! :)
    Siis se, että nyt on korvat katottu ja homma hoidossa! :) Mie oon olt tän Poikasen kans vähän vainoharhanen ku on normaalisti niiin "kiltti", että jos vähänkiu inahtaa ni oon heti miettimäs et mikä nyt on vialla :)

    VastaaPoista
  3. No hyvä et pienen korvat sai hoidon.
    Mun lapsenlapsella oli kans korvatulehdus ja äidillään poskiontelon tulehdus.

    VastaaPoista
  4. Voi pientä. Mutta hyvä, että Heiri osasi inffota. Mää olisin kanssa lähtenyt sille linjalle, että korvatulehduksen kanssa muksu huutaa niin, ettei ole epäilystäkään, etteikö jotain olisi pielessä.

    VastaaPoista
  5. Mä olen sairastanut monet korvatulehdukset aikuisena, viimeeksi nyt joulukuussa flunssan yhteydessä. Lääkäri totesikin ettei korvatulehdukseen tarvitse välttämättä lääkkeitä jos se ei vaivaa muuten, monesti menee kuulma ohi itsekseen. Hassua. Aiemmin olen aina saanut antibiootit (sain lopulta nytkin). Korvakipu on kyllä yksi tuskallisimpia kipuja mitä on!

    VastaaPoista
  6. Juu, huamasin kans, että korvakipu on karmeeta. Kippeempi oon ollu vaan sillon ko vuati verta vattaonteloon. Synnyttäminenhän on vaan hauskaa, ni sitä ei lasketa. :-D

    Kyl toi Koon tulehruski olis varmaan menny ittekseen ohi. Mut niin ko lääkäri sano, ni antibiootit määrätään aina ko se tulehrus toretaan. Mää luulen kyl, että se oli pahenemmaan päin, eilen Koo oli aika itkupilli illalla. Nyt se on taas itte päivänsäre. Niin että ihan hyvä ko sai kuurin, vaikken mää antibiooteista tykkääkkä.

    VastaaPoista
  7. Mä en synnyttämisestä tiedä, mutta korvasärky ja selässä vihlova hermosärky on ne kaksi jotka saa mutkin melkein kyyneliin, vaikka kipukynnykseni onkin korkea.

    Ihan hyvä jos sai antibiootit, toki jos niitä pitää syödä jatkuvasti (jotkut muksut joutuu), niin sitten ei hyvä. :)

    VastaaPoista