lauantai 4. toukokuuta 2013

Ahkera ukkeli.


Mulla on ollu onni saara semmonen ahkera miäs. Ko mukulat on menny nukkumaan, se mennee nikkaroimaan autotallia sen jälkeen ko on viäny roskat ja hoirellu tiskikonneen. Sen tiskikonneen se on hoirellu jo heti töistä tullesanski, mut meikäläinen on aika kova tekemään tiskiä. Ko se tullee sisälle, ennen nukkumaan mennoo se laittaa mahrollisesti viälä vaipat narulle. Välillä kyl toivon että se olis yhtä ahkera puhumaanki, mut kaikkee ei voi saara.

Se asia mistä mää siinä erityisesti tykkään, on se ku se pistää heti toimeks. Koon ei tarttenu ko vilkasta yhtä ojaa kohti, ni Miäs jo saapu paikalle kainalosans rulla verkkoaitaa. Ja mun tartti vaan kerran kysästä, että laittaisko se kaiteeseen lautaa ettei Koo puttoo. Mulla oli väritoiveena vihree.


Tosta kuvasta huamaanki, että toi valkonen pylväs hilseilee aikalailla. Pitäisköhän mainita asiasta Miähelle?

10 kommenttia:

  1. sulla on harvinainen mies. pidä kiinni tuommosesta aarteesta. Kysyttyä tavaraa tuommoset :D meillä mies on kova teke puusavottaa,metästämään,veneilemään ja moottoripyöräilemään. niihin ei tartte kahta kertaa vihjata :D

    VastaaPoista
  2. Työteliäs mies on oikia aarre,mikshää miun työteliäs on alkanu hidastuu:))
    se vanhuus vissiin asialla.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi4.5.13

    On se oikeen ihmemies!

    VastaaPoista
  4. Sul on hyvä mies! Ihailtavaa toimintaa. :)
    Mun pitää omalle ukolle puol vuotta mainita samasta asiasta ja ehkä sit tapahtuu jotain. Omat harrastukset ja puusavotat menee talon edelle.

    VastaaPoista
  5. Ahkera mies on aarre :) Olen kokeillut toisenlaistakin ja nyt kun olen saanut haaviini sellaisen niin pidän kynsin ja hampain kiinni :)

    VastaaPoista
  6. On se hienoa, kun sulla on aikaasaapa mies!

    VastaaPoista
  7. Hiano miäs sulla. Se on kiva, kun ei tarvii aina montaa kertaa pyytää, käskeä ja maanitella.

    VastaaPoista
  8. Juu, se on oikee aarre. Täännänki se hoiti mukuloita ko mää humputtelin koko päivän kaupunkilla. On se vaan niin ihana!

    VastaaPoista
  9. Mesis5.5.13

    On sulla kyllä hyvä mies. Ainutlaatuinen. Ehkä oon ihan pikkasen kade. Meillä kun pakkaa olemaan ihan päinvastoin kuin teillä, eli on kova puhumaan, mutta kaikki kotityöt kuuluvat minulle.
    Tuo puheliaisuus "ihan pikkasen " harmittaa silloin, kun itselle tulee telkasta jotain mielenkiintoista asiaa, ja toinen puhelee omia juttujaan. =D

    VastaaPoista
  10. Tankki6.5.13

    Ekan kerran ko oon Miähen nähny (kauan sitte) ni se puhu mulle siasta joka kussee päällensä. Tykästyin siihen heti!

    VastaaPoista