keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Ja taas!


Ja taas mää sain tunnustuksen! Periaatteen nainen myänsi mulle tommosen. Mun on parempi olla jakamatta sitäkä kenellekkä ko en jakanu Kikin tunnustustaka, oon tasapualinen. Sitä paitsi en oo ees ihan varma mitä toi supstanssi meinaa. Kattoin kyl googlesta, mut oli vähä liian sivistynyttä tekstiä mulle. Mut hyvä asia tämmänen tunnustus aina on, varsinki jos siinä tunnustuksen kuvasa hymyilee joku hiukan vähä-älysen näköstä hammastahnahymyä. Kiitos siis ihana PeNa!

Siihen tunnustukseen tais kuulua se, että kertoo ittestääns kahreksan satunnaista asiaa. No siis:
1. Koska mää en kauheesti käy missään, eikä meillä näy telkkari (eikä tuu lehtiä), mää pelkään että mää en ossaa puhua ihmisten kans muusta ko ittestäni ja mukuloistani.
2. Mulla oli piänenä rakkaat lelut nimeltään Iso-nalle ja Pikku-nalle. Toinen oli iso ja toinen piäni.
3. En oo ikinä varastanu kaupasta, jos sitä pualikasta(!) salmiakkimerkkaria, jonka kaveri alle kouluikäsenä yllytti syämään, ei lasketa.
4. Kaikki mikä maistuu kahvilta, on mun miälestä hyvvää. Paitsi kahvi.
5. Mää saan aina päänsäryn ko mukulat kiljuu.
6. Mää, joka piänenä halusin tulla isona rekkakuskiks, en ossaa ees peruuttaa piäntä autoo talliin. Saati parkkeerata taskuun.
7. Mää jaksan joka päivä miälesäni päivitellä, että miten mää voinki olla näin onnekas. Ja koputan puuta.
8. Mun miälestä Miäs näyttää seksikkäältä mahrollisimman pappamaisisa kalsareisa ja aluspairoisa. Niin ku esim niisä jotka annoin sille isänpäivälahjaks. Kattokaa kuin seksy...


Ja vaikka mää en nyt jakanu kahta tunnustusta etteenpäin, ni se ei tarkota sitä etten mää ens kerralla jakais. Niin että tunnustelkaa mua vaan erelleenki. Se tuntuu niin mukavalta.


Sitte pittää muistuttaa mun arpajaisista. Muistakaa osallistua, ja saa mainostaa etteen päin. Tähän mennesä on tullu jo huimat 26 osallistumista ja ihanaa kommenttia. Kiitokset kaikille, eikä vähiten niille jotka on jopa liittyny lukijaks. Ihanaa, mulla on jo kohta 40 lukijaa! Tartteeks mun järkätä heti uus arvonta? Ei kai? Hui.

3 kommenttia:

  1. Onnea tunnustuksesta, kivoja juttuja kerroit itsestäsi.:))
    Mukavaa päivää siulle ja koko perheellesi

    VastaaPoista
  2. Siis Apua; te elätte ilman telkkaria. Ja mää kun just sain melkein yliluonnollisen kokemuksen kun mää ajattelin sua iltasella kanavasurffailun ohessa ja sitten telkkarissa meni Star Trek ja mua nauratti, että ihan kun mää olisin saanut viestin, että lämmin ajatus oli saavuttanut vastaanottajansa. Mutta Apua; ilman telkkaria. Älyttömän pelottava ja kiehtova ajatus samaan aikaan. Ja kolmas Apua; pitäisikö oikeesti osata puhua muusta kuin itsestään ja lapsistaan? Tuu meille, ei haittaa yhtään vaikka keskustelu pyörisi Maija, äSSä ja Koo linjalla ja auton voi meillä jättää kadun varteen niin ei tartte edes taskuperuuttaa. Lupaan tarjota teen kanssa jotain kahvinmakuista.

    VastaaPoista
  3. Kiitos Kosotätille! :-)
    Kiki, mää kattoin äsken oikeen kaks jaksoo Star Trekkiä dvd:ltä, ko meillä ei näy se telkkari. Tarttee keskustella vaikka FB:ssa siittä, että jos vaikka ajelinki kattomaan mitä kahvinmakusta siältä löytyis.

    VastaaPoista