perjantai 15. elokuuta 2014

Kulttuuria.


Mamma hinku tännään Loimaan torille. Onneks mentiin, siälä oli nykykansanmusiikkia soittavan Tradikaalin keikka. Ostin niitten levynki. (Tästä voi kattoo vaikka vireon jos kiinnostaa.) Ostin kans pärekopan, meni shoppailuks.



Torilta suunnattiin Alastaron vanhalle vehnämyllylle. Siälä oli tairenäyttely Entäs sitte. Ihana vanha mylly ja hauskaa käsityätairetta.





Ehkä Loimaa ei ookka niin hiljanen tuppukylä ko oon luullu. Sunnuntainaki on Kojontuvalla Elotori, siältä löytyy kansallispukunäyttely ja tiäs mitä. Onks ajat muuttunu siittä ko muutin pois, vai kuvittelenko vaan?

(huom, Magedin! paas pistäin mulle se kutsu jos haluat, osote täälä)

10 kommenttia:

  1. Koitetaas nähdä torilla sit. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti mää en taira olla maisemisa ennää sunnuntaina. Mukulat alkaa olla jo vähä liian levottomia, niille on 3 yätä vähä semmone jaksamisen raja. Samoin ko mulle ja mammallekki. :-)

      Poista
    2. No helkkari. Joskus toiste si. :D

      Poista
  2. Tai jos sä olet nykyään kiinnostunut eri asioista kuin ennen, silloin tuntui ettei Loimaalla tapahdu mitään...? Mä olen Helsingistä kotoisin ja nuorena mietin, että siellä on tappavan tylsää ja nykyään siellä tapahtuu mun mielestä liikaakin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se voi kyllä olla totta! Ei mua alle parikymppisenä mitkään kansallispukunäyttelyt kiinnostanu. :-D
      Niin että nuaren miälestä isompiki kaupunki voi olla tylsä?

      Poista
  3. Nuorena sitä on ne kotikulmat aina tylsiä ja mieli halaa maailmalle. Näin vanhana alkaa mieli halata sinne lapsuuden maisemiin, ja siellähän tapahtuu vaikka mitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se miäli ja maku muuttuu. En mää sitte näemmä oo poikkeus.

      Poista
  4. Mesis16.8.14

    Näin se on kuin kosotäti sanoi.

    On se kansanmusiikki muuttunut. Kyllä mieluummin itse kuuntelen vanhempaa. Konsta Jylhää ja Kaustisen purpuripelimanneja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle näyttää käyvän uurempiki. Toi oli tosi hyvä livebändi, ne oli niin ilosia soittaesans ja näyttivät oikeen nauttivan. Kauheen vähä niistä on vireoita juutuupisa, tosta ei saa kovin monipualista kuvvaa. :-)

      Poista
  5. Terveisiä Loimaalta ja kiitos näyttelyvisiitistä. Yllättäväähän se on, että Loimaalla tapahtuu tämmöisiä. Paas poiken loimaaltakasin.blogspot.com osoitteessa, jos loimaaikävä yltyy tai muuten tykkäät tietää, mitä tapahtuu...

    VastaaPoista