tiistai 29. marraskuuta 2011

Ilmasta tavaraa.


Käytiin sunnuntaina mun kummeilla. Kummisetän vanhempien talloo oli tyhjennetty, määki sain kattella ittelleni siältä tavaraa. Alkuperäsesä pakkauksesa on viis Toikan Flora -jälkiruakakulhoo, yks on varmaan hajonnu joskus. Tarttee kattella kirppiksiltä, eiköhän jostain löyry korvaava tilalle. Sit sain puristelasia: kermanekan, pitkulaisen kulhon ja sinertävän piänen kulhon. Piäni kakkuvuaka on mun aarre ja piäni kannellinen emalipyttyki teki mut hyvin onnelliseks. Ruusukuvioisen lasilautasen otin, ko se soppii mun punakuviollisiin jälkiruakakuppeihin.


Sit tosa seuraavasa kuvasa on viälä ihana vanha puinen laatikko, joku ihmeellinen puuhun kaiverrettu koriste (takana vuasiluku 1966) ja herttanen astiapyyhe. Lisäks on viälä iso kasa tuukeja, en viittiny kuvata.


Reissun aikana miäs oli laittanu eteisen kattoon "uuren" lampun. Toi on se jonka joskus löysin kirppikseltä, oli valkonen ja naarmuilla. Maalasin sen spraymaalilla oranssiks. Nyt siittä tullee mukavan lämmin valo.

6 kommenttia:

  1. Emali ja puristelasi saa mieleni hyrräämään. Joitakin puristelasi nekkoja olen hankkinutkin. Emali tahtoo olla melko kallista, joten sitä lajia ei löydy kovinkaan montaa.

    VastaaPoista
  2. Ulkomaalaisia emalikulhoja löytyy usein halvalla, ihan nättejä kuvioita niissäkin. Tosin suomalainen emali himottais mua enemmän, hintaa niihin osataan nykyään tosiaan laittaa välillä ihan liikaa. :-)

    VastaaPoista
  3. Apua, mulla on vieläkin muovikassillinen niitä kankaita... Piti tuoda sinnepäin, kun oli ne pikkujoulut... Hö... Postittaminen on varmaan melko kallista? Jos jaksat odotella, niin ens kerralla, kun tullaan sinnepäin, ni täytyy muistaa :)

    Ja tuo tunne, kun saa ilmasia aarteita! <3

    VastaaPoista
  4. Kyllä mää niitä jaksan orotella. Mun jäi sinne pikkujouluihinkin tulemati, piti nääs noitten ilmasten aarteitten takia ampasta Loimaalle päin. :-)

    VastaaPoista
  5. Tankki1.12.11

    Jaahas, sitä on käyty KUMMEILLA!

    VastaaPoista
  6. No käytiin. Oikeen kutsuttuna. Kutsuttiinks sua? Hah haaa!

    VastaaPoista