torstai 31. lokakuuta 2013

Hirveä halloween.

Joka kauppa on täynnä luuranko-, kurpitsa- ja kummitustilpehööriä. Mua on ärsyttäny koko touhu jo vuasikauret. Ei me olla missään Amerikasa. Mukulat saa mun pualesta ruinata karkkins pääsiäisenä. Näin mää aattelin viälä eilen.

Mitäs nyt sit on tapahtunu? No ei oikeestaan mittään. Mää vaan tajusin, että mää oon ittekki juhlinu halloweenia innoissani amerikkalaiseen tyyliin vuasikauret. Miten sitä voi olla niin sokkee ittellens. Ko on saanu päähäns, että "Amerikkalaista hömpötystä", ni se on sitte sitä. Kummasti vaan oli aina hauskaa halloweenpirskeisä.


Oliskohan se ollu vuasi 2000, ko kaverit järjesti ensimmäiset halloweennaamiaiset. Joka vuasi sen jälkeen niihin naamiaisiin oli pakko päästä. Vasta ko mukuloita tuli, ni lakkasin käymästä. Tai taisin mää vauva sylisä joskus poiketa, mut juhliminen jäi. Ei sitä ennää jaksais, raskas huvi.


Kuvisa oon pukeutunu hoitsuks, Calamity Janeks, miss Biggyks ja lobotomiapotilaaks (oli leffateema, Yksi lensi yli käenpesän, nääs). Voitte varmaan päätellä mikä on mikä. Mun suasikkiasu on varmaan ollu mafiateeman sisilialainen mafioson äiti -asu. Oli harmaa tukka, riippuvat isot tissit, mummovaatteet ja sikari. Oli se hauskaa!

Luavutin siis. Voisin toivottaa hyvvää pyhäinpäivää tai hyvvää kekriä, mut toivotettaas nyt sitte riamukkaasti amerikkalaisittain:
HÄPI HALLOWEEN EVRIPADI!

4 kommenttia:

  1. Meki ennevvanhaan aina naamioiduttiin, ilman sen isompia pileitä mut keskenämme vaan tai pienellä porukalla, ja sit lähettii yöhön häröilemään. Nyt on ollu olosuhteiden pakosta pari vuotta taukoa, mut ehkä me leikitään naamajaisia joulukuussa. Yheltä pyhäinyöreissulta toi profiilikuvaki on, en mä normaalisti noin pal meikkiä käytä. Oon yleensä ollu nii tylsä että oon vaa tsompi tai vamppyyri, ne on aina varmat valinnat ku näytän niiltä jo muutenki.

    Jotta hyvää halloweenia vaan, ja onneeki!

    VastaaPoista
  2. Hih, kiitos! Taidanki maistaa vähän kakkua aamupalan jälkkäriks. :-)

    VastaaPoista
  3. Hyvä sie:)) sitä samaa siulle.

    VastaaPoista
  4. No näitä kuvia täytyy näyttää lapselle tulevaisuutta ajatellen kun intona jo suunnittelen penkkariasusteita. Kokoajan se torpeedoi mun omasta mielestäni hirveän hauskat asut :D

    VastaaPoista