keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Kolinan Vähentäjän Estäjän Poistaja.

Täysikuun tullesa kohta mun uniani häirittemmään, päätin yrittää vähentää muuta häiriöö. Täysikuu kun häirittee Koonki unia, ni sillon saa taas kuunnella sitä kauheeta kolinaa jota se pittää myllätesäns laitoja vasten. Väsäsin sen sänkyyn kolinan vähentäjän estäjän poistajan (röllilläki oli semmonen kuuraketisans).


Nappasin ensimmäisen trikoon joka vastaan tuli, nyt ko lopultaki toimerruin hommaan. Mun oli tarkotus tehrä siittä kankaasta ittelleni yäpaita, mut se päätyki vanhojen patjan palasten päälliseks. Tuun varmaan monesti kirroomaan kankasvalintaani. Se riitelee retrolakanoitten kans.


Patjan alta kulkee "pirikkeet", muuten noi pehmusteet ei sais olla minuuttiaka paikallans. Saas nährä pyssyykö nytkään.


Lisäks lenkillä käymisen jälkeen tein ittelleni jalan ympärille heijastimen. Pari heijastinta mulla on jo roikkunukki ja kävelysauvoihin oon liimannu isot pätkät heijastinteippiä. Mut mitä enempi sen parempi.


3 kommenttia:

  1. Miten niin raidat riitelee retrokuosien kanssa? En mä vaan nää miten, monet kuosit ne yhteen soppii. Hieno idea! Mutta nyt joudut elämään ilman uutta yöpaitaa.

    VastaaPoista
  2. "Kuuhulluna kuutamoon, sun kanssasi huutanu oon" tai jotain tollasta laulaa Muska, valvottavia öitä ja pakottavia jalkoja tulossa.
    Tervataan koko kuu:)
    Toivotaan että Koon kolinat loppuu ja saatte nukkua.

    VastaaPoista
  3. No nyt ei kolise :)

    VastaaPoista